Tréningy

KAATSU alebo BFR – silový tréning v podmienkach obmedzeného toku krvi Aktualizované

KAATSU alebo BFR – silový tréning v podmienkach obmedzeného toku krvi

Bližší pohľad na unikátny postup, ktorý obmedzením toku krvi vo svaloch vám prinesie rast svalovej hmoty.

23.02.2015 | Kopček

Objemový tréningový systém Russian Bear - popis a modifikácie (II)

Tréningový systém pre pokročilých a veľmi vyspelých cvičencov. Podpora rastu masívnej svalovej hmoty.

28.06.2014 | Redakcia

Efektívny Drop 5 Fitness Training System pre mužov aj ženy

Efektívny tréningový postup na budovanie svalovej hmoty, pre skupinu pokročilých a vyspelých cvičencov.

23.01.2014 | Redakcia

Cvičíme na TRX systéme - 20 cvikov na posilnenie celého tela

Nora Halmová a Martin Cintula z PF UKF Nitra a FPV UKF Nitra vám predstavia 20 cvikov na komplexné precvičenie tela aj v domácich podmienkach.

22.01.2014 | Redakcia

Tréningy nielen pre bikini fitness začiatočníčky, 9. až 16. týždeň

Postup, ako začať s tréningom, ak je vašim cieľom súťažiť v bikini fitness, alebo len upraviť vzhľad svojej postavy.

17.01.2014 | Redakcia

Tréningy nielen pre bikini fitness začiatočníčky, 1. až 8. týždeň

Postup, ako začať s tréningom, ak je vašim cieľom súťažiť v bikini fitness, alebo len upraviť vzhľad svojej postavy.

14.01.2014 | Redakcia

Moje prvé tréningy - zápisky začiatočníka aj jeho trénera (II)

Začiatky na ceste k vysnívanej postave sú často rovnaké. Ako na nich spomínajú dvaja z našich spolupracovníkov?

01.01.2014 | Redakcia

Objemový tréningový systém Russian Bear - popis a modifikácie (I)

Tréningový systém pre pokročilých a veľmi vyspelých cvičencov. Podpora rastu masívnej svalovej hmoty.

01.01.2014 | Redakcia

Moje prvé tréningy - zápisky začiatočníka aj jeho trénera (I)

Začiatky na ceste k vysnívanej postave sú často rovnaké. Ako na nich spomínajú dvaja z našich spolupracovníkov?

18.12.2013 | Redakcia

Street Workout - Pull Push pre začiatočníkov, tlak-ťah (XIII)

Kruhový tréning pre začiatočníkov aj začiatočníčky. 7 cvikov, 45 sekúnd odpočinok medzi cvikmi; 3-4 cykly, 2 minúty odpočinok medzi cyklami.

10.09.2013 | Redakcia