Street Workout - Leg Routine pre začiatočníkov, stehná (IV)

Street Workout - Leg Routine pre začiatočníkov, stehná (IV)

Street workout, gheto workout, calisthenics workout, alebo kalistenika – je jedno, akým menom nazvete cvičenie, ktoré môžete prevádzať kdekoľvek, kedykoľvek, pri ktorom (väčšinou) pracujete iba s vlastnou váhou tela. Na to, aby ste dôkladne precvičili všetky svalové skupiny, nepotrebujete technologicky náročné fitness stroje, činky, vystačíte si iba s jednoduchým náradím.
Hrazda, bradlá, niekoľko vyvýšených podložiek (ani tie však niekedy nie sú nutnosťou), schody a už iba chuť trénovať. Trénovať preto, aby ste zvýšili silu, vytrvalosť, aby ste zvládli niektoré (na pohľad) náročné „kúsky“ a popri tom rozvinuli svoje telo do novej podoby (ak, samozrejme, chcete).

Popis tréningu Leg Routine/tréning stehien pre začiatočníkov
1. cvik ... Drepy s rukami za hlavou - 10x
prestávka 45 sekúnd
2. cvik ... Úkroky do strán s drepom - 10x na každú nohu
prestávka 45 sekúnd
3. cvik ... Výpony na špičke jednej nohy - 12x na každú nohu
prestávka 45 sekúnd
4. cvik ... Výkroky - 10x na každú nohu
prestávka 45 sekúnd
5. cvik ... Drepy s výskom - 10x
prestávka 45 sekúnd
6. cvik ... Kačacia chôdza - 20 sekúnd
prestávka 3 minúty


Cyklovanie tréningu
1. a 2. týždeň ... opakuj 2 cykly (každý cyklus obsahuje všetkých 6 cvikov)
3. a 4. týždeň ... opakuj 3 cykly
5. a 6. týždeň ... opakuj 4 cykly


Strava
základné informácie o strave, ktorá ti podporí rast svalovej hmoty, nájdeš v tomto článku

Poznámka: tréning v obrazovej forme si môžeš vytlačiť priamo zo stránky, doplň si ho o poznámky v slovenskom jazyku
 

Popis tréningu Leg Routine/tréning stehien pre začiatočníkov

Vytlačiť si tabuľku


FitnessTreneri.sk