Tréningové systémy, princípy

KAATSU alebo BFR – silový tréning v podmienkach obmedzeného toku krvi Aktualizované

KAATSU alebo BFR – silový tréning v podmienkach obmedzeného toku krvi

Bližší pohľad na unikátny postup, ktorý obmedzením toku krvi vo svaloch vám prinesie rast svalovej hmoty.

11.10.2020 | Kopček

Progressive Resistance Exercises a systém 3x10 od Dr. DeLorme

Dr. Thomas Lanier DeLorme - vedec, na ktorého bodybuilding neprávom zabudol, aj napriek tomu, že jeho tréningový systém je stále základnou dogmou silových tréningov.

01.07.2020 | Kopček

Ženy by nemali trénovať rovnako ako muži. Viete prečo?

Myslíte si, že ženy by mali trénovať podľa rovnakých silových tréningov ako muži? Omyl, priateľky! Veľký omyl!

24.08.2018 | Kolcunová

Efektívny Drop 5 Fitness Training System pre mužov aj ženy

Efektívny tréningový postup na budovanie svalovej hmoty, pre skupinu pokročilých a vyspelých cvičencov.

03.07.2017 | Redakcia

Objemový tréningový systém Russian Bear - popis a modifikácie (II)

Tréningový systém pre pokročilých a veľmi vyspelých cvičencov. Podpora rastu masívnej svalovej hmoty.

15.05.2017 | Redakcia

Objemový tréningový systém Russian Bear - popis a modifikácie (I)

Tréningový systém pre pokročilých a veľmi vyspelých cvičencov. Podpora rastu masívnej svalovej hmoty.

29.04.2017 | Redakcia

Cvičíme na TRX systéme - 20 cvikov na posilnenie celého tela

Nora Halmová a Martin Cintula z PF UKF Nitra a FPV UKF Nitra vám predstavia 20 cvikov na komplexné precvičenie tela aj v domácich podmienkach.

22.01.2014 | Redakcia